SEXIGA HIGH HEELS FRÅN HOWCOOL


love high heels, high heels, high heel, howcool, how cool, site, shopping, online, sexy, glamour, lack, läder, latex, ovc



Det här är några av mina favoriter under kategorin 5 inch (ca 12,7cm) från sidan www.howcool.com som jag älskar. Jag tycker dom är både roliga, sexiga och tuffa så jag hoppas att ni ska tycka om dom också.  Ni hittar dom om ni klickar er in på howcool, vidare till "Footwear" och sedan väljer "5 inch high heels".

This is some 5inch heels from
www.HowCool.com that I just love. They are fun, sexy and cool so I hope you will like some of them to. If you want to find them just look under "Footwear", and then press "5inch high heels" and you will find them.


Kommentarer
Postat av: SEXY!!

SEXYY!

2009-05-27 @ 14:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0